Regulamin.
Regulamin sklepu internetowego oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
§1
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa ogólne zasady i warunki korzystania z Serwisu, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady sprzedaży produktów firmy: Producent Sprzętu Sportowego PAJAK-SPORT Ewa Piątkowska-Pająk, ul. Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała, NIP: 547-016-61-72, oferowanych w sklepie internetowym www.pajaksport.pl.
- PAJAK-SPORT ul. Gen. Stanisława Maczka 9 43-300 Bielsko-Biała
Właścicielem sklepu internetowego www.pajaksport.pl jest: Producent Sprzętu Sportowego PAJAK-SPORT Ewa Piątkowska-Pająk, ul. Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała, NIP: 547-016-61-72.
Sprzedawca prowadzi działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, przy czym możliwa jest sprzedaż także poza granicami Polski.
Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
§2
Definicje
Określenia użyte w regulaminie oznaczają:
Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
FitMe – funkcjonalność w postaci autorskiej wtyczki Sprzedawcy dostępnej w Serwisie, dostępna w przypadku niektórych Produktów, ułatwiająca Użytkownikom wybór odpowiedniego typu i rozmiaru danego Produktu, po wprowadzeniu wymaganych tą wtyczką danych, opisana w § 14 Regulaminu.
Informacja handlowa - każda informacja przeznaczona bezpośrednio lub pośrednio do promowania usług, towarów lub wizerunku przedsiębiorcy, z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewania się za pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą oraz informacji o towarach i usługach niesłużącej osiągnięciu efektu handlowego pożądanego przez przedsiębiorcę.
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności dokonująca zakupów.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie korzysta ze Sklepu internetowego, w tym w szczególności dokonuje zakupów, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny, Dz.U.1964.16.93). Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa o Konsumencie rozumie się przez to również osobę fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą.
Konto - indywidualny panel administracyjny przydzielony Klientowi w Sklepie, dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie.
Koszyk – funkcjonalność Sklepu, w której widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także za pomocą której Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.
Newsletter – e-maile wysyłane przez Sprzedawcę na adres e-mail wskazany przez Użytkownika, za jego zgodą, mogące zawierać informacje handlowe dotyczące oferty Sprzedawcy.
Produkty – produkty Sprzedawcy, prezentowane i możliwe do zakupienia w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Serwis / Sklep internetowy (Sklep) – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, znajdujący się pod adresem: http://www.pajaksport.pl, gdzie Klienci mogą dokonywać zakupu produktów i zapoznać się z ich właściwościami.
Sprzedawca - Producent Sprzętu Sportowego PAJAK-SPORT Ewa Piątkowska-Pająk, ul. Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała, NIP: 547-016-61-72 numer telefonu: +48 33 487 66 54, adres e-mail: info@pajaksport.pl
Umowa – umowa sprzedaży zamówionego Produktu (Produktów) zawarta między Klientem a Sprzedawcą na odległość, za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Usługa serwisu – usługa świadczona przez Sprzedawcę, możliwa do zamówienia w Sklepie, polegająca na odpłatnej naprawie przez Sprzedawcę zakupionych przez Klientów Produktów, których uszkodzenie nie wynika z wady Produktu, a jest wynikiem naturalnego zużycia lub niezamierzonego uszkodzenia;
Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną;
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, które w sposób bezpośredni zmierza do zawarcia umowy sprzedaży. Oświadczenie to winno zawierać w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
§3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną, w szczególności udostępnia:
a. informacje związane z działalnością Sprzedawcy, w tym prezentację asortymentu Sklepu Internetowego, umożliwienie dokonywania zakupów Produktów oraz umożliwienie skorzystania z funkcjonalności FitMe dostępnej przy niektórych Produktach;
b. treści informacyjne i marketingowe w formie Newsletter – w przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody na wysyłanie mu Informacji Handlowych drogą elektroniczną (tzw. zapisania się na Newsletter) w formularzu dostępnym w Serwisie.
c. możliwość założenia Konta Klienta w Serwisie i możliwość wprowadzania przez Użytkownika oraz aktualizacji jego danych, przeglądania Zamówień, udostępniania dokumentów oraz zamieszczania opinii o zakupionych Produktach, po zalogowaniu się do Konta Klienta.
d. realizowanie zamówień Klientów na Produkty, wykonywanie Umowy sprzedaży.
2. Rozpoczęcie korzystania z usług za pośrednictwem Serwisu jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest na czas nieokreślony:
a. w zakresie usług wskazanych w pkt 3.1 lit. a w chwili rozpoczęcia korzystania z Serwisu, a w przypadku usługi FitMe – w chwili kliknięcia w przycisk umożliwiający skorzystanie z tej funkcjonalności;
b. w zakresie usług wskazanych w pkt 3.1 lit. b w chwili zapisania się na Newsletter przez Użytkownika – Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera. Powinien w takim wypadku kliknąć na link otrzymywany w każdej wiadomości o rezygnacji z subskrybcji lup przesłać Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta drogą e-mailową na adres info@pajaksport.pl .
c. w zakresie usług wskazanych w pkt 3.1. lit. c po założeniu Konta Klienta w Serwisie.
d. w zakresie usług wskazanych w pkt 3.1 lit. d po złożeniu Zamówienia na Produkt(y).
3. Korzystanie z Serwisu jest równoznaczne ze złożeniem przez Użytkownika następujących oświadczeń:
a. dobrowolnie przystąpiłem do korzystania z usług Serwisu;
b. dane podane przeze mnie we wniosku rejestracyjnym (w przypadku zakładania Konta) lub formularzu zamówienia są zgodne z prawdą;
c. wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji systemowych, wiadomości od Sprzedawcy związanych z realizowanymi poprzez Serwis usługami oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu Serwisu.
4. Warunkiem skorzystania w pełni z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:
a. Dostęp do sieci Internetb. Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych lub Opera w wersjach 7.x i wyższych lub Firefox w wersjach 1.x i wyższych lub Google Chrome w wersji 5.0 i wyższych lub Safari 5 lub wyższy, akceptująca pliki Cookies.c. włączona obsługa javascript;d. akceptacja plików cookies.
5. Warunkiem skorzystania w pełni z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:Sprzedawca zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług z tym zastrzeżeniem, że nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia Usług wynikającą z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności wynikających z przyczyn leżących po stronie dostawcy Internetu, Operatora sieci komórkowej, uszkodzenia urządzenia, prac serwisowych lub następstw siły wyższej lub działań osób trzecich itp. oraz zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia Usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją Serwisu. Przerwy serwisowe będą trwać nie dłużej niż kilka godzin. Awarie mogą trwać dłużej niż kilka godzin. Sprzedawca zobowiązuje się, że niezwłocznie przystąpi do usuwania awarii tak, aby Użytkownik mógł w jak najszybszym terminie korzystać z Serwisu. Użytkownik nie może zgłaszać do Sprzedawcy żadnych roszczeń związanych z przerwą w dostępności Serwisu, jeżeli jest ona spowodowana awarią lub przerwą serwisową. O przerwach serwisowych i awariach Sprzedawca będzie informował w Serwisie, o ile będzie to technicznie możliwe.
6. Sprzedawca zapewnia stosowanie następujących narzędzi w zakresie bezpieczeństwa:
a. połączenie z Serwisem jest realizowane poprzez Internet (WWW) po protokole HTTPS zapewniającym szyfrowanie komunikacji, uwierzytelnianie stron oraz zapewniający integralność danych;b. autoryzacja – dostęp do Konta Klienta poprzedzany jest autoryzacją Klienta przez jego login i hasło – zapobiega to ingerowaniu niepowołanych osób w usługi świadczone konkretnym Klientom;c. infrastruktura techniczna (serwerownia), w której hostowany jest Serwis zapewnia bezpieczeństwo zarówno samej aplikacji jak i gromadzonych danych poprzez wykorzystanie specjalistycznego sprzętu – serwery aplikacji i bazodanowe oraz innych narzędzi i urządzeń sieciowych zapewniających bezpieczeństwo np. programy antywirusowe pozwalające na eliminację złośliwego kodu;d. firewall’e – w celu zabezpieczenia Serwisu przed niepowołanym dostępem z Internetu;e. audyty bezpieczeństwa – wykorzystywane oprogramowanie jest stale monitorowane pod kątem występowania błędów umożliwiających dokonanie włamania na serwer.
7. Wszelkie treści oraz wizerunki graficzne Serwisu stanowią własność intelektualną Sprzedawcy oraz podlegają ochronie prawnej, Sprzedawca zastrzega możliwość skorzystania z drogi sądowej w przypadku stwierdzenia naruszenia swoich praw autorskich.
8. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
9. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementy techniczne, oraz od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Serwisu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej, politycznej itp.
10. Klient przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z sieci Internet może wiązać się z ryzykiem w postaci szkody, którą Klient może ponieść na skutek zagrożeń występujących w sieci Internet, a w szczególności włamania do systemu informatycznego Klienta, przejęcia haseł przez osoby trzecie, zainfekowania systemu informatycznego Klienta wirusami. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie email przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
11. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia działalności w celach dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych i modernizacyjnych.
§4
Rejestracja i logowanie – zakładanie Konta Klienta
1. Dokonując Zamówienia w Sklepie, Klient może, ale nie musi zarejestrować się w Sklepie zakładając Konto Klienta tak, aby przy kolejnych Zamówieniach nie podawać każdorazowo danych wymaganych zgodnie z § 5 oraz śledzić swoje Zamówienia.
2. Klient może zarejestrować się w Serwisie również bez konieczności składania Zamówienia. W celu dokonania rejestracji należy na stronie internetowej Sklepu wybrać zakładkę „Utwórz konto”, lub kliknąć odpowiedni przycisk podczas składania Zamówienia, a następnie wypełnić formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię, nazwisko, adres email, numer telefonu oraz hasło.
3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść niniejszego Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.4. Potwierdzenie rejestracji wymaga kliknięcia w link zamieszczony w wiadomości e-mailowej wysłanej na podany przez Klienta adres. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Sklepem, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sklep, na warunkach określonych w Regulaminie.5. Po dokonaniu rejestracji, Klient może zalogować się do Sklepu przy pomocy podanych w trakcie rejestracji adresu e-mail oraz hasła. Hasło ma charakter poufny i Klient obowiązany jest do ich nieujawniania osobom nieuprawnionym.
6. Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne.
7. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Klienta w Sklepie internetowym. Konto Klienta jest niezbywalne, Klientowi nie wolno korzystać z Kont Klienta innych Klientów oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta Klienta, w tym Hasła dostępu do jego Konta.
8. Umowa o korzystanie z usług drogą elektroniczną – prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony. Klient może rozwiązać Umowę prowadzenia Konta w każdej chwili, bez podania przyczyny poprzez przesłanie Sprzedawcy żądania usunięcia Konta drogą e-mailową na adres info@pajaksport.pl lub przez kliknięcie przycisku „Usuń Konto”, dostępnego w panelu Konta Klienta, po zalogowaniu się.
9. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
§5
Warunki sprzedaży
1. Wszystkie produkty dostępne na stronie internetowej www.pajaksport.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz samodzielne składanie zamówień przez Klienta na Produkty i Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu nie wymaga zarejestrowania.2. Klient może dokonać zakupu Produktu przez złożenie Zamówienia. Złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy sprzedaży uwarunkowane jest wypełnieniem przez Zamawiającego, w sposób prawidłowy, formularza Zamówienia (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu do doręczeń, nr telefonu kontaktowego i adresu e-mail), zaznaczeniem wybranej formy dostawy i płatności. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności oraz podanie wymaganych do realizacji Zamówienia danych osobowych.
3. Wybór Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do Koszyka, a zamówienie składane jest poprzez uzupełnienie danych wskazanych w formularzu zamówienia jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
4. W przypadku Klientów zarejestrowanych złożenie Zamówienia możliwe jest po zalogowaniu się. W przypadku Klientów niezarejestrowanych, warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz podanie wymaganych do realizacji Zamówienia danych osobowych. Tacy Klienci mają możliwość założenia Konta podczas składania Zamówienia.
5. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zakresu wybranych Produktów w Koszyku. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
7. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia zawiera informacje dotyczące:
a. przedmiotu zamówienia (zamawiane produkty);b. ceny jednostkowej zamówionych Produktów;c. kosztów dostawy;d. łącznej kwoty do zapłaty za całość Zamówieniae. wybranej metody płatności;f. wybranego sposobu dostawy;g. szacowanego czasu realizacji zamówieni
8. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy.9. Jeżeli realizacja Zamówienia jest możliwa, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "Potwierdzenie przyjęcia zamówienia", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, wskazanych w ust. 6 powyżej wraz z załączoną informacją o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy oraz formularzem odstąpienia od Umowy w formacie PDF (w przypadku Klientów będących Konsumentami). W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail Zamówienie zostanie anulowane w ciągu 14 dni od daty jego złożenia.10. Z momentem wysłania Klientowi „Potwierdzenia przyjęcia zamówienia” Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą.
§6
Ceny i formy płatności
1. Na stronach internetowych Sklepu zawarte są informacje o Produktach i Usługach wraz z ich cenami i stanowią one zaproszenie do składania ofert. Ceny wskazane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT. W momencie wydania Produktów Sprzedawca dostarcza Klientowi, będącemu przedsiębiorcą fakturę VAT, a Konsumentowi paragon fiskalny w formie elektronicznej lub w wraz z przesyłką w formie papierowej. Na żądanie Konsumenta sprzedawca wystawia fakturę VAT w formie elektronicznej lub papierowej.2. Ceny Produktów znajdujące się w Sklepie nie zawierają kosztów dostawy.3. W przypadku, gdy towary występują w różnych wariantach (tj. rozmiar, pojemność, długość, sposób wykończenia itp.) to ceny mogą różnić się w zależności od wskazanego wariantu. W takim przypadku, ceny konkretnych opcji są ściśle i precyzyjnie wyszczególnione. Ceną wiążącą i ostateczną Produktu jest cena podana w chwili składania Zamówienia przez Klienta.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania. W przypadku obniżki ceny Produktu Sprzedawca będzie udostępni Klientowi czytelną informację o najniższej cenie, jaka obowiązywała na ten Produkt w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki lud od dnia wprowadzenia Produktu do sprzedaży, jeżeli został on do niej wprowadzony przed upływem 30 dni .5. Koszty dostawy określone są w zakładce Koszty wysyłki na stronach Sklepu i zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, od wartości oraz wielkości zamówienia. Koszty dostawy ponosi w całości Klient.6. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty za zamówione produkty w następujących formach:
a. przelewem zwykłym na rachunek Sprzedawcy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. nr konta: 09 1050 1070 1000 0001 0332 2798b. przy odbiorze - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w wybranym sklepie firmowym albo centrali;c. kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem integratora płatności Paynow:
mElements S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 18 wpisaną do rejestru przedsiębiorców KrajowegoRejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego RejestruSądowego pod numerem KRS 0000590484, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 522-304-78-92,o wpłaconym w całości kapitale zakładowym, którego wysokość wg stanu na dzień 01.01.2023 wynosi 14.500.000 złotych.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.Dostępne formy płatności:Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
d. kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem integratora płatności PayPal:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. 22-24 Boulavard Royal L-2449 Luksemburg Numer w rejestrze handlowym: R.C.S. Luxembourg B 118 349
e. kartą płatniczą lub przelewem za pośrednictwem integratora płatności Stripe:
Stripe Inc. Limited 120 West Green Road,Ground Floor Flat, London, England, N15 5AA Numer w rejestrze handlowym: 08810483
7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych Sklepie, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy, o czym Klient zostanie poinformowany na etapie składania Zamówienia.
§7
Realizacja zamówień i dostawa
1. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 5 dni roboczych liczonych od momentu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy do momentu dotarcia przesyłki na adres wskazany przez Klienta lub poinformowania Klienta o możliwości odbioru Produktu w przypadku odbioru osobistego.2. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się na terenie całego Świata. Zamówione Produkty są dostarczane Klientowi według jego wyboru i wskazanej podczas składania Zamówienia jednej z dostępnych opcji:
a. Firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o.b. Firmą kurierską Fedex Express Sp. z o.o.c. Za pośrednictwem Inpost Sp. z o.o. – usługa paczkomaty 24/7d. Z odbiorem osobistym w Sklepie.
3. Koszt dostawy ponosi Klient zgodnie z Kosztami wysyłki zamieszczonymi na stronie Sklepu. Koszt dostawy jest zależny od łącznej ceny zamawianych towarów, formy dostawy oraz formy płatności. Kalkulacja ostatecznego kosztu dostarczenia dokonywana jest na pierwszym etapie składania Zamówienia.4. W przypadku Zamówienia Produktu/ów z odbiorem osobistym przesyłki są dostarczane do wskazanego Sklepu. O możliwości odebrania zamówionego produktu Sprzedawca informuje Klienta drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Przesyłka, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie zostanie odesłana do magazynu, a zamówienie zostanie anulowane.5. Klient przy odbiorze zakupionego Produktu, zobowiązany jest do sprawdzenia stanu opakowań zewnętrznych przesyłek6. W razie stwierdzenia przez Klienta jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki lub powstania przypuszczenia ingerencji osób trzecich w przesyłkę, Klient w celu skutecznego zgłoszenia reklamacji nie przyjmuje przesyłki. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji zgodnie z zasadami określonymi przez firmę kurierską.
§8
Rękojmia za wady rzeczy ( Reklamacje )
1. Kolor i faktura Produktów oferowanych w Sklepie może nieznacznie różnić się od prezentowanego w Serwisie z uwagi na różne ustawienia komputerów, telefonów i monitorów.2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktów, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.3. W przypadku stwierdzenia przez Klienta niezgodności Produktu z Umową przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy, tj. 2 lat od dnia wydania Produktu Konsument może złożyć Sprzedawcy żądania wynikające z rękojmi (tzw. reklamację) przesyłając ją na adres: PAJAK – SPORT, Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała lub adres e-mail: info@pajaksport.pl lub wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie: Do Pobrania4. W reklamacji należy podać imię i nazwisko Klienta, numer paragonu lub faktury VAT, opisać przyczynę niezgodności oraz określić żądanie zgodnie z Art. 560 Kodeksu Cywilnego tj. obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.5. W celu umożliwienia sprzedawcy podjęcia decyzji o uznaniu bądź nie reklamacji, Klient zobowiązany jest odesłać reklamowane towary do siedziby Sprzedawcy albo przekazać je Sprzedawcy lub osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, aby Sprzedawca mógł dokonać oględzin lub oddać reklamowane towary celem zaopiniowania ich przez rzeczoznawcę. Przekazywany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym i zostać wyczyszczony. W przypadku uznania roszczeń Klienta za zasadne Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).6. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klientem był Konsument, to może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową, rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Konsumenta inny niż żądany przez niego sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.7. Opisane w niniejszym paragrafie postępowanie reklamacyjne nie ogranicza:
a. prawa Konsumenta do korzystania z bezpłatnej pomocy prawnej którą każdy konsument może uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów;b. dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia
8. W przypadku gdy Sprzedawca nie uzna reklamacji Konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie http://www.uokik.gov.pl Ponadto Sprzedawca podaje, iż istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.
§9
Gwarancja
1. Sprzedawca udziela Klientom dożywotniej gwarancji na zakupione Produkty. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i powstałe przy produkcji. Sprzedawca dołącza dokument gwarancyjny jest dołączane do każdego sprzedawanego Produktu.2. W razie uszkodzenia Produktu z powodu wadliwych materiałów lub złego wykonania Sprzedawca naprawi lub wymieni Produkt na wolny od wad na własny koszt. Jeżeli uszkodzenie jest wynikiem naturalnego zużycia lub niezamierzonego uszkodzenia nie jest ono objęte gwarancją, ale naprawa może zostać wykonana odpłatnie w ramach usługi serwisowania, opisanej w § 11.3. W celu skorzystania z gwarancji Klient składa Sprzedawcy żądania zgłoszenie żadania z tytułu gwarancji (przesyłając je na adres: Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała lub adres e-mail: info@pajaksport.pl lub wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie: Do Pobrania oraz wysłać Produkt Sprzedawcy zgodnie z § 8 ust. 5. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko Klienta, numer paragonu lub faktury VAT, opisać przyczynę niezgodności oraz określić żądanie tj. wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Jeżeli w tym terminie Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta oznacza to, że uznał roszczenia gwarancyjne za zasadne.5. Klient może wykonać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Jednakże w razie wykonywania przez Klienta uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
§10
Odstąpienie od umowy
1. Sprzedawca informuje, że Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni (liczonym od momentu odbioru przesyłki) odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z zastrzeżeniem ust. 2).2. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.3. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na piśmie przed jego upływem na adres korespondencyjny: PAJAK-SPORT, ul. Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza zwrotu lub wymiany (odstąpienia od umowy), przesyłanego zgodnie z § 5 ust. 9 Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.4. W razie odstąpienia umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.5. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, na swój koszt, nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpił od Umowy, chyba że Sprzedawca zaproponuje, że sam odbierze Produkt. Zakupione produkty należy odesłać na adres: PAJAK-SPORT, ul.Gen. Stanisława Maczka 9, 43 – 300, Bielsko – Biała.6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwrócić Konsumentowi wszystkie poniesione przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu Konsumentowi (cena za produkty + koszty dostawy). Zwrot płatności następuje przy pomocy tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.7. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
§11
Usługa serwisu / Regulamin Serwisu
1. Niniejszy paragraf stanowi Ogólne Warunki Świadczenia Usług serwisu przez Sprzedawcę.2. Jeżeli uszkodzenie Produktu jest wynikiem naturalnego zużycia lub niezamierzonego uszkodzenia nie jest ono objęte gwarancją ani rękojmią, ale naprawa może zostać wykonana odpłatnie w ramach świadczonej przez Sprzedawcę odpłatnej Usługi Serwisu.3. Usługa Serwisu dotyczy wyłącznie Produktów Sprzedawcy, Sprzedawca nie świadczy usług serwisowych w odniesieniu do produktów innych producentów.4. W celu skorzystania z Usługi Klient wypełnia formularz serwisu dostępny na stronie: Do Pobrania wskazując swoje dane (imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail), opisując Produkt i uszkodzenie i preferowany rodzaj odbioru z serwisu. Warunkiem skorzystania z usługi jest zaakceptowanie Regulaminu Usługi Serwisu.5. Klient wysyła formularz serwisu wraz z uszkodzonym produktem na adres: PAJAK-SPORT, ul. Gen. Stanisława Maczka 9, 43 – 300, Bielsko – Biała. lub dostarcza go osobiście do siedziby Sprzedawcy w godzinach 7:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku na koszt i ryzyko Klienta.6. Produkty oddawane do serwisu muszą być wyprane i wyczyszczone. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do serwisu Produktów brudnych i odesłania ich Klientowi na jego koszt.7. Klient ma prawo skorzystania z usługi serwisu wyłącznie odnośnie Produktów stanowiących jego własność lub co do których ma pełne prawo dysponowania.8. Ceny usług serwisowych są zawarte w Koszty wysyłki i widoczne w zakładce Serwis na stronie Sklepu i przy formularzu Serwisu. Stanowią one ceny standardowych usług serwisowych tj. wymiana zamka głównego, wymiana suwaka i wymiana brytu. W przypadku bardziej skomplikowanej usługi cena zostanie uzgodniona z Klientem niezwłocznie po dostarczeniu uszkodzonego Produktu do Sprzedawcy. Klient ma w takim wypadku prawo rezygnacji z usługi, a Produkt jest odsyłany Klientowi na koszt Sprzedawcy, chyba że cena została uzgodniona z Klientem przed wysyłką Produktu do Sprzedawcy, a Klient ją zaakceptował.9. W przypadku, gdy w trakcie realizacji usługi serwisu zostaną wykryte dodatkowe uszkodzenia (niewskazane przez Klienta bądź nie zostały wykryte w trakcie oględzin) Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta w celu akceptacji dodatkowych napraw i ich ceny. W braku akceptacji dokonywana jest tylko naprawa uszkodzeń zgłoszonych przez Klienta w formularzu serwisu.10. Klient płaci za usługę serwisową po jej wykonaniu według jego wyboru:
a. gotówką lub kartą płatniczą w przypadku odbioru osobistego Produktu w siedzibie Sprzedawcy;b. gotówką lub kartą płatniczą kurierowi w przypadku odbioru przesyłki za pobraniem;c. przelewem bankowym na konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. nr konta: 09 1050 1070 1000 0001 0332 2798. W przypadku płatności przelewem wydanie naprawionego produktu następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
11. Sprzedawca wykona naprawy serwisowe w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania uszkodzonego Produktu.12. Po naprawieniu Produktu Klient zostanie o tym poinformowany e-mailowo lub telefonicznie na dane podane w formularzu Serwisu. W przypadku wyboru płatności przelewem Klientowi zostaną podane ponownie dane do jego dokonania – warunkiem wydania Produktu jest w tym wypadku dokonanie płatności w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania informacji o naprawieniu Produktu.13. Zgodnie z jego wyborem wskazanym przy wypełnianiu formularza:
a. Produkt zostanie mu odesłany na wskazany adres niezwłocznie po jego naprawieniu (w przypadku wyboru płatności za pobraniem) lub po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy (w przypadku wyboru płatności przelewem) – Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienie w wysyłce wynikające z nieopłacenia usługi w terminie wskazanym w ust. 10 powyżej;b. Produkt może zostać odebrany przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy w godzinach 7:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku.
14. Koszty odesłania naprawionego Produktu do Klienta ponosi Sprzedawca.15. Jeżeli Produkt z przyczyn leżących po stronie Klienta nie zostanie odebrany lub usługa płatna przelewem nie zostanie opłacona w terminie 90 dni od dnia wysłania Klientowi powiadomienia o wykonaniu naprawy, Sprzedawca ma prawo przekazania Produktu na cele charytatywne.16. W przypadku wadliwego wykonania usługi serwisowej Klient może skorzystać z rękojmi za wady dzieła – odpowiednie zastosowanie mają postanowienia § 8.
§12
Tryb postępowania reklamacyjnego dla usług świadczonych drogą elektroniczną
1. W przypadku problemów z funkcjonowaniem Sklepu, nieprawidłowościach, usterkach lub przerwach w funkcjonowaniu którejkolwiek z usług opisanych w §3, Użytkownik może skorzystać z postępowania reklamacyjnego. Reklamacja może być wniesiona w formie pisemnej na adres: PAJAK – SPORT, Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała lub adres e-mail: info@pajaksport.pl i powinna zawierać dokładny opis problemu. Sprzedawca zobowiązany jest ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak ustosunkowania się do reklamacji w tym terminie oznacza pozytywne rozpatrzenie reklamacji.2. Sprzedawca zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie stwierdzone nieprawidłowości jakie zostały zgłoszone przez Użytkowników.
§13
Zamieszczanie opinii w ramach Serwisu
1. Sprzedawca umożliwia, w ramach usług świadczonych drogą elektroniczną, zalogowanym na swoim Koncie Klientom zamieszczenie opinii o zakupionych produktach. Klienci będą mogli zamieścić opinię wyłącznie o tych Produktach, które faktycznie kupili tj. widnieją w historii ich Zamówień widocznej na Koncie.2. Zamieszczenie opinii jest dobrowolne i oznacza zgodę Użytkownika na nieodpłatny wgląd do treści opinii przez innych Użytkowników przeglądających Sklep oraz przez Sprzedawcę.3. Opinie publikowane są w Serwisie przy opisach Produktów, których dotyczyły w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia, przez czas nieoznaczony.4. Użytkownicy zobowiązują się do poszanowania innych Użytkowników oraz niezamieszczania opinii o treści bezprawnym, a w szczególności:
a. nawołujących do nienawiści lub przemocy;b. naruszających jakiekolwiek prawa osób trzecich;c. obraźliwych, sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami i normami społecznymi;d. stanowiących nieuczciwą konkurencję wobec Sprzedawcy.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezamieszczania opinii, których treść jest niezgodna z ust. 4 powyżej lub mogących stanowić naruszenie obowiązującego prawa.
§14
Usługa FitMe
1. W ramach usług świadczonych drogą elektroniczną Sprzedawca, w przypadku niektórych, wybranych przez Sprzedawcę Produktów, umożliwia skorzystanie z usługi FitMe.2. Z usługi FitMe mogą korzystać wszyscy Użytkownicy, nie jest konieczne posiadanie Konta.3. Celem skorzystania z FitMe Użytkownik klika przycisk „FitMe” widoczny przy opisie Produktu, który ta usługa obejmuje, który przekieruje Użytkownika do wtyczki FitMe.4. W celu uzyskania sugestii Sprzedawcy w zakresie wyboru typu oraz rozmiaru Produktu, Użytkownik wpisuje we wtyczce FitMe wymagane dane. Mogą to być takie dane jak: wzrost, płeć biologiczna, wymiary, a także informacje o tym, w jaki sposób i gdzie zamierza korzystać z Produktu. Dane te będą zapisywane w dedykowanej wtyczce bazie pod losowo generowanym identyfikatorem sesji Użytkownika i będą wykorzystywane wyłącznie w celu przekazania Państwu sugestii dotyczącej wyboru właściwego typu i rozmiaru Produktu oraz w celach statystycznych umożliwiających coraz lepsze i precyzyjne funkcjonowanie wtyczki.5. Po wypełnieniu informacji wskazanych w ust. 4 FitMe pokazuje Użytkownikowi sugestię danego typu lub rozmiaru Produktu, którego dotyczył wywiad oraz zbieżność wyboru w stosunku do innych Użytkowników, którzy wpisali takie same dane w wywiadzie. Celem wskazania sugestii wtyczka bazuje na właściwościach Produktów, statystycznych zanonimizowanych zakupach i zwrotach.6. Sprzedawca podkreśla, że przedstawiony Użytkownikowi wybór to tylko sugestia, która bazuje na normie uśrednionej.
§15
Dane osobowe
1. Sprzedający, w celu niezbędnym do świadczenia usług drogą elektroniczną, zawarcia oraz wykonania Umowy sprzedaży lub wykonania Usługi Serwisu przetwarza dane Klienta. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże Klient przyjmuje do wiadomości, iż brak wyrażenia przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwić świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną, Usługi Serwisu oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w Sklepie.2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Producent Sprzętu Sportowego PAJAK-SPORT Ewa Piątkowska-Pająk, ul. Cmentarna 3, 43 – 300, Bielsko – Biała, NIP: 547-016-61-72.3. Dane osobowe Klienta nie będą wykorzystywane przez Sprzedawcę do celów innych niż świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawierania z Klientem i wykonywania Umów sprzedaży Produktów zamówionych przez Klienta lub Usługi Serwisu.4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych w każdym czasie oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu na Konto Klienta lub poprzez wysłanie żądania na adres info@pajaksport.pl. Usunięcie danych osobowych jest równoznaczne z żądaniem zaprzestania ich przetwarzania.5. Klient przyjmuje do wiadomości, że po złożeniu zamówienia do czasu jego realizacji (lub w przypadku wyboru płatności za pobraniem przy odbiorze – do czasu otrzymania zapłaty przez Sprzedawcę), niezależnie od zgłoszenia żądania usunięcia danych zgodnie z ust. 4 lub usunięcia Konta zgodnie z § 4 ust. 8, Sprzedawca zachowuje prawo do przetwarzania tych danych osobowych, które są konieczne do realizacji zawartej Umowy sprzedaży i otrzymania płatności z tytułu sprzedanych Produktów.6. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się w „Polityce prywatności” dostępnej w Serwisie.
§16
Szybkie Zwroty InPost
* Usługa dostępna tylko na terytorium Polski.
1. Definicje:
a. Szybkie Zwroty InPost – usługa umożliwiająca szybki i wygodny zwrot zakupionych produktów za pośrednictwem paczkomatów InPost.b. Paczkomaty InPost – automatyczne skrytki pocztowe umożliwiające odbieranie i nadawanie przesyłek.
2. Warunki korzystania z usługi Szybkie Zwroty InPost:
a. Klient ma prawo do skorzystania z usługi Szybkie Zwroty InPost w ciągu 14 dni od daty wysyłki zamówienia, pod warunkiem, że produkty są w idealnym stanie, posiadają wszystkie metki i nie noszą śladów użytkowania.b. Aby skorzystać z usługi Szybkie Zwroty InPost, klient musi wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl i postępować zgodnie z instrukcjami tam zamieszczonymi.
3. Procedura zwrotu:
1. Klient wypełnia formularz zwrotu na stronie https://szybkiezwroty.pl/pl, wybiera sklep PAJAK i wprowadza wymagane informacje dotyczące zamówienia.2. Po wygenerowaniu etykiety zwrotnej, klient umieszcza produkt w paczce, zabezpiecza go przed uszkodzeniami i nakleja etykietę zwrotną na paczkę.
3. Klient dostarcza paczkę do dowolnego paczkomatu InPost, postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie paczkomatu.
4. Koszty zwrotu przesyłki za pośrednictwem usługi Szybkie Zwroty InPost ponosi klient, chyba że sprzedawca zaoferuje pokrycie tych kosztów.
5. Zwrot płatności:
a. Po otrzymaniu zwróconego produktu, sprzedawca dokonuje jego weryfikacji. W przypadku pozytywnej weryfikacji, sprzedawca zobowiązuje się zwrócić klientowi wszystkie poniesione przez niego płatności, w tym koszty dostawy (jeśli mają zastosowanie), nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu.b. Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient przy pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
6. Wyłączenia:
a. Usługa Szybkie Zwroty InPost nie obejmuje produktów uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania, produktów personalizowanych oraz produktów, które ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone po otwarciu opakowania.b. Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
§17
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.20232. Umowy zawierane poprzez Sprzedawcę zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie aktualnie obowiązujące przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o Prawach Konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego.4. Aktualny Regulamin jest dostępny dla każdego Użytkownika w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu, gdzie można go pobrać oraz sporządzić jego wydruk.5. Sprzedawca dopuszcza zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmiany form płatności i zmiany sposobów dostawy. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę. Zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
Pliki do pobrania
Formularz Zwrotu
Masz 14 dni od daty wysyłki zamówienia na zwrot produktu zakupionego na PAJAKSPORT.pl. Przedmioty muszą posiadać wszystkie metki i być w idealnym stanie.
Formularz Serwis
Jeśli masz coś, co wymaga naprawy, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Formularz Wymiany
Masz 14 dni od daty wysyłki zamówienia na wymianę produktu zakupionego na PAJAKSPORT.pl. Przedmioty muszą posiadać wszystkie metki i być w idealnym stanie.
Regulamin
Pobierz regulamin skepu.